4.5.2015

HUHTIKUUN SUOSIKIT

IMG_9405 Raitasukat ovat uusin innostukseni raitavaatteissa, ja niitä onkin tullut käytettyä lähes joka päivä. Nyt tennarikelien saavuttua raitasukat ovatkin kätevät, kun ne tuovat muuten yksinkertaiseen asuun, kuten valkoiseen kauluspaitaan ja farkkuihin, jotain mielenkiintoa. 

IMG_9239 Valonmäärän lisääntyessä on taas vihdoin päässyt pimeän talven jälkeen ulos hyvin kuvailemaan, kun ei enää ole edes niin kylmä, että kädet jäätyy... Ja niinpä minä olen sitten huhtikuun aikana kuvaillut jos jonkinlaisia luontokuvia. Mutta on se niin kivaa vihdoin päästä kuvaamaan jotakin muuta kuin lumikinoksia! 

IMG_9423 Huhtikuussa kokeilin vihdoinkin paljon kehuttua Wellan luksusöljyä, ja ihastuin siihen heti. Kerrassaan ihana tuote, joka tekee hiuksista vahvat ja pehmeät, ja lisäksi tuoksu on vielä aivan ihana, ihan kuin karkkia!

IMG_9225 Kuten viimeisimmistä päivän asu-kuvista on jo tullut selväksi, parin viime kuukauden aikana olen tehnyt nutturoita todella paljon. Nyt huhtikuussa varsinkin olen innostunut vähän korkeammalle tehtävästä nutturasta, ja sellaisen olen sitten tehnyt jo lähes joka päivä. Jotenkin vain niin helppo ja nopea, mutta kaunis kampaus.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti