9.1.2016

JOULUN & TAMMIKUUN SUOSIKIT

IMG_4422 Sain joululahjaksi Dolce&Gabbanan Rose the one -tuoksun, ja nyt löytyi kyllä tuoksu mieleeni! Ihanan tyttömäinen, mutta silti raikas. Ja hajuvesipullokin on niin kaunis, että olen jättänyt sen koristeeksi työpöydälle. Olen yleensä vaihtanut tuoksua edellisen loppuessa, mutta tämä on kyllä niin ihana, että pitäisikö harkita jatkuvaa käyttöä...

IMG_4445 Zaran pikkulaukun hankin jo joulukuun alussa ysien itsenäisyyspäiväjuhliin, mutta se  on toiminut hyvin myös arkilaukkuna. Pieni olkalaukku oli ehtinyt olla ostoslistalla jo useamman vuoden, kun ajattelin ettei minulla ole tarvetta laukulle, johon ei mahdu kamera. Bloggaajan peruspulma! Laukkua on kuitenkin  tullut käytettyä yllättävän paljon, ja kyllähän siinä hartiatkin kiittää, kun ei vaihteeksi ole rahdattavana kymmenien kilojen edestä "tarpeellisia juttuja"...

IMG_4391 Viime päivien pakkaskeleillä käsivoide on tullut enemmän kuin tarpeeseen, kun käsiä saa rasvailla jatkuvasti. Purkki hupeneekin jo melkoista vauhtia... Olin aluksi hieman epäileväinen kookostuoksua kohtaan, mutta se on ihana. Kun purkki loppuu, pitääkin heti mennä Body Shopiin hakemaan samaa tuotetta lopputalvea varten.

2 kommenttia :

  1. Hei ihana toi laukku! Ja ihan hyvä kyllä välillä käyttää pienempää laukkua, koska mulla on myös tapana kantaa mukana kaikkea "tarpeellista", mutta pieneen laukkuun ei saa mahtumaan mitään ylimääräistä.

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Pieni laukku kllä ainakin opettaa tavaroiden karsimista, joka on toisinaan ihan hyvä juttu...

      Poista