4.7.2015

3 x KESÄKUUN SUOSIKKI

IMG_0130 Sain kesäkuussa lahjaksi Denova Pron yövoiteen, ja sen jälkeen vain ihmetellyt, että miten ihmeessä olen pärjännyt ilman yövoidetta... Voide kosteuttaa ihoa, ja tekee ihon pehmeäksi, ja nykyään yövoiteen levittämisestä on tullut minulle ehdoton rutiini. 
Saattaapa jopa käydä niin, että tämä yövoide pysyy ehdottomien suosikkituotteideni listalla (jos minulla nyt edes on sellaista listaa...) useiden vuosien ajan.

IMG_0459 Glitterin hiuskoristeen hankin lopulta hieman vahingossa rippijuhlia varten, kun alkuperäinen kampausidea oli siisti ponnari, mutta toukokuun lopussa menin sitten kampaajalle napsaisemaan hiuksiani lyhyemmiksi.Uudella hiustyylillä ponnari ei sitten näyttänytkään enää ihan niin kivalta juhlakampaukselta, joten päädyin pitämään hiukset auki, ja etsimään jonkin kivan hiuskoristeen.
Lopulta suhteellisen pienen etsinnän jälkeen Glitteristä löytyi sopiva koristepanta, joka sopi juhlatyyliin aivan täydellisesti. Ihastuin siihen itseasiassa niin paljon, että ajattelin käyttää sitä välillä arkenakin tuomaan piristystä simppeleihin asuihin. Ja samalla saatoin monen vuoden tauon jälkeen innostua uudelleen koruista ja hiuskoristeista...

IMG_0567 Sopivan ripsivärin metsästys on ollut minulla käynnissä jo useamman vuoden, mutta nyt kesäkuussa vihdoin löysin sen täydellisen ripsarin. Minulle oli ollut ripsareissa se ongelma, ettei ripset pidentyneet riittävästi ja harja saa aikaan vain epämääräisiä paakkuja...
No, kerrankin päädyin sitten turvautumaan kosmetiikkaosastolla myyjään, ja yhdessä mietimme sitten tovin jos toisenkin sopivaa ripsaria. Tähän suureen etsintään minulla meni varmaankin yli 15 minuuttia, ja lopulta päädyin Maybellinen Volum´ Express-sarjan The Rocket-ripsariin. Ja taisin löytää oman vakkariripsivärini! Ripsiin ei muodostu ollenkaan paakkuja, ja ripsien pituus ja tuuheus lisääntyy jo muutamalla harjanvedolla.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti