28.10.2015

10 FACTS ABOUT ME

IMG_1581 Olen aamuihminen. Tätä olen ollut aina! Arkisin aamuheräämiset eivät tunnu kovinkaan vaikeilta, ja viikonloppuisin olen lähes poikkeuksetta jo ennen kahdeksaa ylhäällä. Kaikista energisin olen vähän heräämisen jälkeen, ja siksi nautin esim. postausten tekemisestä aamuisin.

Tykkään tehdä kivoja listoja. Tämä ei ole varmaan jäänyt epäselväksi blogissa... Kun nimittäin jatkuvasti teen listoja niin päivän parhaista jutuista kuin tulevista suunnitelmistakin. Ja näinollen päiväkirjani on täynnä tekemiäni fiilistelylistoja.

Minulla on melko harvoin pukeutumiskriisi. Ja kun on, niin se iskee sitten ihan tosissaan... Mutta siis, arkisin vaatteiden valintaan tulee uhrattua yllättävän vähän aikaa, (satunnaisia poikkeuksia lukuun ottamatta) mutta vaikka asukuvia varten saatan miettiä sopivaa asua pidemmän aikaa, jopa viikon. 

IMG_0264 Opiskelen latinaa kotona. Tämä on aiheuttanut yllättävän paljon ihmettelyä! Mutta tosiaan, aloitin latinan opiskelun itsenäisesti yli kolme vuotta sitten, ja olen opiskellut säännöllisesti muutamia taukoja lukuun ottamatta. Latinan opiskelu on siis minulle harrastus.

Tykkään lenkkeillä vesisateessa. Omituista, mutta totta. Päivittäinen lenkkeily on minulle jo niin tärkeä rutiini, ettei sitä malttaisi jättää millään väliin, vaikka sitten sataisi. Ja vähän aikaa sitten huomasin, että kunhan varusteet ovat oikeat, sateessa lenkkeily on oikeastaan kivaa. Ainakin ilma on raikas!

Syyskuu on suosikkikuukauteni. Tämä(kin) on tullut varmasti selväksi blogiani lukiessa... Syyskuussa kun on jo syksy, mutta on vielä lehdet puissa eikä vielä ole niin kylmä. Ja vietän syyskuussa synttäreitäni!

IMG_0664 Minulla on usein valinnanvaikeus. Erityisesti pienissä asioissa! Saatan nimittäin valita jäätelöä ties kuinka pitkään, tai miettiä miettiä sopivaa kampausta useamman päivän. Mutta suuremmissa asioissa minulla ei onneksi ole tätä ongelmaa... 

Olen addiktoitunut neulomiseen. Kuulostaa hassulta, mutta totta. Minulla on nimittäin pakko olla kokoajan kesken jokin neulomis-/virkkaustyö. Vaikka en konkreettisesti tekisi käsitöitä joka päivä, jokin käsityö täytyy olla aina kesken. Ja edellisen työn valmistuttua seuraava on usein jo  ainakin suunniteltu.

En tykkää hedelmäkarkeista. Huomasin nimittäin vähän aikaa sitten irtokarkkeja valitessa, että olin ottanut vain suklaata, salmiakkia ja lakua... Tai en minä nyt varsinaisesti inhoa hedelmäkarkkeja, mutta eivät vaan ole mun juttu.

Minulla on melko tarkat rutiinit. Erityisesti aamuisin! Mutta toisaalta, kun tietää täsmälleen, missä järjestyksessä tekee asiat, aikaa ei kulu turhaan miettimiseen. Ja kyllä minä välillä rikonkin rutiineja...

2 kommenttia :

  1. Voi vitsi, samaistun todellakin pariin tällä sun listalla!! :D Mäkin rakastan listojen tekemistä ja teenkin niitä koko ajan mitä mielenkiintoisimmista asioista ja saan kuulla jatkuvasti että pitääkö tästäkin tehdä joku lista... Ja lisäks mulla on myös aika tarkat rutiinit ja asiat pitää tehdä tietyssä järjestyksessä. En vaan toimi muuten :D

    Tosi kiva tälläinen postaus :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että löytyy muitakin samanlaisia :)

      Poista