12.9.2014

ETSINNÄSSÄ TÄYDELLISET SUKAT

Olen aina pitänyt sukkia yhtenä asun tärkeimmästä osasta, ainakin mukavuuden kannalta. Mikä voisi olla kamalampaa, kuin puristavat ja märät sukat, joita joutuu käyttämään koko päivän? Tai vaihtoehtoisesti sukat, joiden varsiresori ei ole riittävän kireällä, joten sukkia joutuu kokoajan vetämään ylöspäin? Mutta toisaalta, miten ihanaa onkaan vetää aamulla jalkaan ne ihanat ja pehmeät sukat, jotka tuntuvat mukavilta koko päivän.
Hyvien ja kestävien sukkien löytäminen on kuitenkin aivan oma haasteensa. Tai sellaisten hyvien sukkien, joita kehtaa käyttää julkisesti, sillä kyllähän mukavia kotisukkia löytyy. Itse olen saanut pitkään etsiä hyviä sukkia, kun jotkut sukat ovat uutena vielä hyvät, mutta pian muuttuvat pesussa koviksi. Välillä taas sen sijaan olen saattanut löytää parin hyviä sukkia, mutta eihän niitä tietysti enää sitten löydy, kun sukat osoittautuvat kestäviksi, ja samanlaisia haluaisi hankkia lisää... Vähän aikaa sitten huomasin kuitenkin, että lopultakin olen löytänyt "luottosukkakauppani".
Olen nimittäin huomannut tykkääväni erityisesti Cubuksen sukista. Ensimmäisen kerran niitä kokeilin viimetalvena, kun Cubuksella pyörähtäessäni löysin ihanan pehmeitä sukkia, ja ne lähtivät silloin matkaan mukaan. Epäilin aluksi, etteivät sukat varmaankaan ikuisuuksia kestä, mutta ne ovat kestäneet kuin kestäneetkin jo melko pitkään, ja pesussa eivät ole muuttuneet miksikään, vaan ovat edelleen yhtä pehmeitä kuin uutena. Näistä sukista on tullut ehdottomia suosikkejani, kun pesustakin ne menevät usein ensimmäisenä käyttöön.
Sukista vakuttuneena kävin taas vähän aikaa sitten Cubuksella kurkkaamassa, olisiko kyseisiä sukkia vielä myynnissä, ja olin aivan innoissani, kun huomasin, että niitä löytyy yhä. Mikä voisikaan olla parempaa, kun vetää aamulla jalkaan pehmeät ja mukavat sukat.



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti