28.1.2015

RAITAPAIDASSA TALVISÄÄSSÄ

Juuri kun kerroin edellisessä postauksessa, että lähes jokaisessa asukuvassa minulla on ollut päälläni jokin raitavaate, niin mikäpä muukaan minulla valikoitui eilen päälle kuin raitapaita...
No, kun tämän raitapaidan olen kerran valinnut yhdeksi niistä kaikkein ihanimmista lempivaatteista, niin pakkohan sitä on päästävä käyttämään mahdollisimman usein. Keksin nimittäin vähän aikaa sitten uuden tavan pukea tämän suosikkivaatteeni, nimittäin valkoisen kauluspaidan päälle. Olin aina käyttänyt raitapaitaa ihan yksinään, mutta kerran sitten vaihtelunhalussa keksin pukea pukea alle vielä toisen paidan, ja yllättäen se näyttikin sitten todella kivalta.
Minulle tästä asusta sitten jotenkin taas mieleen kevät, ja päätin pukea nyt vaihtelun vuoksi vielä tasaväriset vaaleat farkut, jotka ovat vuodentakainen löytö Roomasta. Ja asuun yhdistin sitten vielä jo vakkariasusteikseni tulleet talvikengät ja sinisen laukun.
Uusien kokeilujen innossa päätin sitten vielä jättää kerrankin hiukset auki joka-aamuisten kampauksien väsäyksien sijaan. Ja ei voi kyllä muuta sanoa kuin että vaihtelu virkistää!




      Raitapaita: Tommy Hilfiger   Kauluspaita: Gant   Farkut: OVS   Laukku: Aldo   Kengät: Andiamo

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti