7.11.2013

Farkkuvinkki

Löysin tällä viikolla uudet suosikkifarkkuni, ja uuden suosikkifarkkukauppani, joten ajattelin vinkata niistä myös blogiini.
Kaikki alkoi siis siitä, kun viime viikolla minua pitkään palvelleet Lindexin farkkulegginsiinit sanoivat sopimuksensa irti, ja repesivät polven kohdalta. Kyseinen farkkumalli oli jo pitkään ollut suosikkini, olihan minulla jo neljännet samallaiset peräkkäin käytössä. Ongelmana oli, että kyseiset farkut olivat Lindexin lasten mallistosta. Minulla oli siis nyt koko 170 cm, mutta, koska sekin koko alkoi olla lahkeista minulle liian lyhyt, piti etsiä uusi farkkumalli, ja se vasta tuottikin ongelmia.
Lindexin naistenkaan osastolta ei löytynyt sopivia farkkuja, sillä kakissa malleissa oli nappi ja vetoketju, ja etsin juuri mallia, jossa olisi kuminauhavyötärö.
Niinpä piti jatkaa vaatekauppojen farkkuvalikoiman kiertämistä, ja lopulta onnisti.


Löysin Mangon nettisivuilta parit ihan kivan näköiset farkkulegginsiinit, joten lähdimme äidin kanssa etsimään kyseisiä farkkuja Kampin Mangoon. Liikkeessä oli vaikka kuinka paljon farkkuja, mutta kaikissa niissä oli nappi ja vetoketju. Lopulta menimme kassalle kysymään, oliko kyseisiä farkkuja vielä valikoimassa, kun nettisivuilla niitä oli ollut. Uusimmassa valikoimassa niitä ei enää ollut, mutta myyjä oli niin ihana, että soitti Mangon varastoon, ja kysyi, oliko siellä kyseisiä farkkuja. Ja olihan siellä!


Myyjä siis pyysi, että varastosta tuotaisi minulle muutama pari farkkuja minulle sovitettavaksi. Parasta oli, että he toivat juuri minun kokoani, ja samanväriset kuin edelliset Lindexin farkkuni. Ja pahoittelivat vielä sitä, kun minun piti hetki odottaa, kun Mangon varasto on liikkeestä niin kaukana. Ja vielä iloisemmaksi tulin, kun ensimmäiset sovittamani farkut olivat kuin minulle tehdyt. Hymy huulilla menin kassalle, ja kerroin, ettei ole koskaan sujunut farkkujen ostaminen näin helposti ja nopeasti. Näin hyvän palvelun ja tuotteen takia minulla on Mango ensimmäisenä mielessä, jos tarvitsen joskus farkut.

 


 Kyseiset farkut ovat siis Mangon Piti-farkkulegginsiinit. Takana on tavalliset takataskut, mutta edessä on ns."piilotaskut". Vetoketjua ja nappia eisiis ole ollenkaan kiristämässä, vaan pelkkä kuminauhavyötärö.
Farkkukangas on vaaleaa, ja reisistä hieman kulutetun näköistä,(=vaaleampaa) mikä on hyvä, sillä se tekee farkkukankaan hieman eläväisemmän näköiseksi. Farkkukangas on myös ohutta, mikä on käytännöllistä, sillä vähän lämpimämmällä kelillä farkut eivät ole liian kuumat, ja talvella farkkujen alle voi laittaa sukkahousut. Suosittelen ehdottomasti, jos et halua, että farkuissa on vetoketju ja nappi.







Ei kommentteja :

Lähetä kommentti