18.5.2014

11 KYSYMYKSEN BLOGIHAASTE

Sain vähän aikaa sitten kyseisen haasteen blogista Kaksi maailmaa. Olen joskus aikaisemminkin tehnyt tämän saman haasteen, mutta mikäpä siinä, näitä blogihaasteita on hauska tehdä.


11 asiaa minusta:

1. Olen pitänyt tätä blogia jo melkein vuoden.
2. Rakastan matkustelua.
3. Tykkään lukea kaikenlaisia tyylikirjoja.
4. Minulle on tärkeää, että kirjat ovat kirjahyllyssä aina tietyssä järjestyksessä.
5. Olen melko järjestelmällinen ihminen.
6. Olen nyt innostunut monen vuoden tauon jälkeen vaatteiden tuunaamisesta.
7. Tykkään opiskella vieraita kieliä.
8. Kirjoitan välillä runoja.
9. Odotan jo innolla kesälomaa.
10. Tykkään suunnitella asuyhdistelmiä.
11. Kirjoittaminen on mielestäni parasta blogin pitämisessä.


Kysymykset:

1. Unelmiesi lomakohde?
Jokin suurkaupunki.

2. Missä maissa olet käynyt (jos Suomea ei lasketa) ?
Olen käynyt Italiassa, Yhdysvalloissa, Ruotsissa ja Virossa.

3. Mitä 5 kieltä haluaisit osata puhua sujuvasti?
Sanotaan nyt vaikka englanti, ruotsi, latina, venäjä ja saksa.

4. Lempinäyttelijä(t)?
Ei minulla taida olla ketään lempinäyttelijää.

5. Jos voisit valita ittelles supervoiman, mikä se olisi?
Onpa vaikea kysymys! En osaa sanoa.

6. Mikä on nolointa, mitä sulle on käynyt?
Ensimmäisenä tulee mieleen, kun olin pieni, ja jäin kerran eräässä jonossa hiuksistani kiinni takanani olevan miehen takin nappeihin...

7. Kaupunki vai maaseutu?
Täytyy kyllä sanoa, että molemmat! Molemmissa on omat puolensa.

8. Millaisia blogeja luet?
Pääasiassa muotiblogeja.

9. Suolainen vai makea?
Ehkä makea mielummin.

10. 5 lemppari biisiä?
En osaa sanoa, kun harvoin varsinaisesti kuuntelen musiikkia.

11. Paras TV-sarja?
Muodin huipulle on kyllä yksi ehdottomista suosikeistani.



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti