9.12.2014

RAITAMEKOSSA TALVI-ILLASSA

Olin ajatellut, että sini-valko-raidallinen mekkoni sopisi väritykseltään vain kesään, mutta vähän aikaa sain todeta olettamukseni täysin vääräksi. Olin nimittäin menossa eräisiin talvisiin juhliin, ja minulle tuli pienoinen vaatekriisi siitä, että minkä kesämekoistani voin sinne pukea. Minulla ei nimittäin ole yhtäkään erityisesti talven juhliin sopivaa mekkoa.
Päätin sitten kokeilla asua, jossa yhdistän tämän sini-valko-raidallisen mekkoni mustien sukkahousujen ja mustien korkokenkien kanssa, ja lisäsin vielä mekon väritykseen sopivan sinisen neuletakin. Ja tämä asu sopikin paremmin kuin olin ajatellutkaan! Tumma alaosa toi tälle mekolle aivan uusia käyttömahdollisuuksia, ja asun alapainoisuus vältettiin vielä sillä, että sukkahousut ja kengät olivan lähes samanväriset.
Hiukset jätin tällä kertaa vaihteeksi auki, mutta lopulta kampaus jäi melko simppeliksi. Minun oli nimittäin  tarkoitus tehdä etuimmaisiin hiuksiin pari kiharaa, mutta se ei sitten ottanut onnistuakseen. Yritin nimittäin vaikka kuinka monella eri keinolla kihartaa hiuksia, mutta ne vain itsepintaisesti pysyivät suorina... Ja seuraavana iltana etuhiukset  sitten kihartuivat juuri niin kuin olin ajatellut, mutta muut hiukset pysyivät suorina. Pitäisi varmaankin aloittaa juhlakampauksien teko jo pari päivää aikaisemmin...
Ja kampauksen lisäksi kuvauspaikka oli myös tällä kertaa hieman erilainen kuin aikaisemmin. Kuvasimme nimittäin tämän asun pimeään aikaan, ja joulukuun suhteellisen kylmästä säästä huolimatta ulkona. Kylmä ei kuvatessa tullut, eikä vettäkään satanut, joten ihan hyvin ulkokuvaus vielä onnistui. Talvella kun kuvatessa on vain se ongelma, että ulkona on vain pari tuntia päivässä oikeasti valoisaa, ja sisätiloissa ei niin paljon hyviä ja valoisia kuvauspaikkoja ole saatavilla. Mutta eiköhän tämäkin ongelma jollakin tavalla ratkaista.

                      
                                                                 Raitamekko: Lindex  Neuletakki: Cubus  Kengät: OVS

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti